dinsdag 31 december 2013

The happiness project - part 2 & nog wat fotootjes van onze handmade baby-uitzet

Aan iedereen op deze wereld een gelukkig en vredevol 2014 gewenst! Dat het alle goeie dingen van 2013 mag hebben in het kwadraat!

Mijn happiness-project staat nu helemaal klaar! Zie hier het resultaat:



Ik denk dat ik hier wel een jaartje zoet mee ga zijn. Morgen begin ik ermee, dan gaat het eerste papiertje eruit!

Ondertussen groeit mijn kleine snuiter alsmaar meer en groter en verder en langer. De afgelopen tijd heeft mijn Bernina niet stilgestaan wegens vraag naar een maatje groter. Nieuwsgierigen kunnen hier hun curiositeitsdorst laven.
Ons moeder zou zeggen: "de mensen zien da gij ni strijkt!" & ja, het is waar! Wegens anders een groot tijdsgebrek ben ik redelijk anti-strijk geworden. Sommige dingen als hemden en deftige broeken kan je natuurlijk alleen maar strijken en dan bedoel ik echt strijken, niet zo een beetje handjesstrijk doen. Maar soit, moest er iemand nog een goeie anti-strijktip hebben, deel ze met uw medemens! Er ligt al genoeg druk op de mensheid, een anti-strijkrevolutie is nodig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten