vrijdag 22 november 2013

Uit de oude doos

De fruitpap staat te pruttelen, de dochter ligt te dutten, ahaa! ahaa! Tijd om wat naaiselfotootjes uit de oude doos toe te voegen!
Van oude dozen gesproken, ik heb er ondertussen al een hele collectie. Het is sterker dan mezelf. Telkens mijn vader komt aangelopen met een blikken doos die hij nog-ergens-op-zolder heeft gevonden, zeg ik automatisch en volmondig "JAAA!". Ik zal er eens een paar laten zien, jullie gaan direct begrijpen wat ik bedoel ;)


Zoals ge ziet, het nieuwe is eraf, maar ze hebben charme he ;) In diejen tijd zetten ze zelfs nog slotjes op hun dozen. Ze zouden de koekskes maar eens durven pikken!

Maar dus, de naaifotootjes:
Uit de oude doos - deel 2  (babyspulletjes)
Uit de oude doos - deel 1 (sjakosjkes en grote-mensenkleren)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten