maandag 11 november 2013

Sjakosj! Muskietennet!

Sjakosj! Muskietennet!
Zalig zij die dit nog kennen, die zijn vast in een goe jaar geboren!

Maar het is gebeurd, ik heb mijn facebookpagina afgezworen en ik start met een heuse blog om mijn hersenspinsels met de wereld te delen. Vooral dan voor de naai-projectjes, aangezien mensen mij vaak vragen of ze eens mogen kijken en ik de teleurgestelde blikken bij het "oei ik heb geen facebook"-antwoord vanaf nu kan omtoveren in blije gezichten. Oef, want er lopen al genoeg ongelukkige smoeltjes rond op deze wereld.

Onder het tabblad "snit en naad" zullen dus fotootjes komen van wat er van onder mijn naaimachine gerold komt. Ik zal de oude werkjes er ook maar op zetten, dan staat het hier gauw wat voller.
En aangezien ik dan toch bezig ben, zwier ik er ineens ook graag wat receptjes op. Handig voor mezelf, zo weet ik ze altijd terug te vinden.

Van ongelukkige mensen gesproken, daar weet ik een goed boek voor. "the happiness project" van Gretchen Rubin ligt momenteel naast mijn nachtkastje (niet erop, want dat ligt al vol met vochtige doekjes, fysiologisch water, de thermometer,...). Ik vertel er binnenkort meer over onder het tabblad "boeken". En alweer, al leest geen kat wat ik schrijf, ik kan ten minste terugvinden welke boeken ik gelezen heb en wat ik er van vond.
Maar misschien is er iemand out there toch blij met wat uitleg over een bepaald boek. Ik lees namelijk nooit slechte boeken :)

Voila se,
we zijn gestart. Tijd voor een sjocolaatje!

1 opmerking: