vrijdag 15 november 2013

Mijn eerste boeken

Ne mens moet beginnen bij het begin. In het geval van boeken, gaat het dan over dé boeken uit mijn kindertijd die zo'n diepe indruk hebben gemaakt dat ik ze nog steeds van voren naar achter en van achter naar voren kan vertellen. Ik zou het ook van links naar rechts en van rechts naar links kunnen vertellen. Of van boven naar onder en van onder naar boven. Dat laatste is misschien iets meer van toepassing want ik had eens in een boek gelezen dat het "cool" was om boeken te lezen terwijl je ondersteboven hangt. Menige boeken zijn zo de revue gepasseerd tot ik besefte dat het niet waar was. Ergens was ik daar wel blij om, hoor, want het las toch niet zo comfortabel. Na een tijdje hangt je bloed in je hoofd en krijg je dikke ogen.

Maar nu ik zelf een meter en een mama ben, is het tijd om die goeie ouwe boeken uit de boekenkast op te diepen en er voor te zorgen dat de meisjes in kwestie de kans krijgen om mooie ervaringen op te doen met die fantastische boeken die mij zo na aan het hart liggen.

Curieus over de welke ik het heb he! Ga dan maar eens kijken op mijn boekenpagina! :D




Geen opmerkingen:

Een reactie posten