zaterdag 25 januari 2014

Monthy Python & de interland filosofie

Oh wat was ik blij toen ik dit filmpje herontdekte!!! Zo blij dat ik mijn vreugde graag met jullie deel!
Monthy Python wereldbeker voetbal

Sinds 1 januari wordt ons toilet opgefleurd door de filosofie-scheurkalender. Elke dag een quote, een paradox of dergelijke van Nietszche en de zijnen.


Vandaag een quote over de voetbalinterland tussen Duitsland & Griekenland op z'n Monthy's!
& die was ik al helemaal vergeten!
De tijd dat ik met knikkende knieƫn examens in filosofie aflegde, ligt al eventjes achter mij. Maar moest ik toen dit filmpje gekend hebben, ik zou er toch iets meer van onthouden hebben ;)

Nu nog iets over filosofen.
Het valt mij op dat ze vaak een snor hebben. Niet zomaar een snor, maar van die dikke, borstelige moustachen die nog uren nakriebelen als de eigenaar je nieuwjaarskussen heeft gegeven.
Of een baard, met lang haar.
Daarom zal ik dus nooit een groot filosoof kunnen worden. Gebrek aan moustache. Ik kriebel niemand als ik nieuwjaarskussen geef. Maar misschien is dat ook nog niet zo slecht ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten